Tipy i Triki

10 powodów, dla których warto wybrać e‑mailing z Ecomail.pl

Justyna Szymańska

1 kwietnia 2025

Udostępnij

Czas czytania 5 minut

Często jesteśmy pytani przez potencjalnych klientów "Dlaczego powinniśmy wybrać Ecomail?". W poniższym artykule postanowiliśmy bardziej szczegółowo opisać cechy naszej aplikacji, które odgrywają dużą rolę przy wyborze narzędzia do wysyłania wiadomości e‑mail. Mamy nadzieję, że te informacje pomogą Ci lepiej ocenić, czy Ecomail jest narzędziem właśnie dla Ciebie.

10 powodów, by wybrać e-mailing z Ecomail.pl

1. Najpierw dostarczalność

Ecomail potrafi nie tylko wysyłać wiadomości e‑mail, ale także niezawodnie je dostarczać.
Jednocześnie nasz system stale monitoruje dostarczalność do wszystkich głównych skrzynek pocztowych i w ten sposób wykrywa wszelkie potencjalne problemy na długo przed tym, zanim sam je zauważysz. Możesz być pewien, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby dostarczyć Twoją pocztę do skrzynek Twoich odbiorców.

2. Edytor "drag&drop" do tworzenia newsletterów

Aplikacja zawiera edytor typu "przeciągnij i upuść" do tworzenia szablonów e‑maili. Jest łatwa w użyciu i oferuje wiele przydatnych funkcji, które pomogą ci stworzyć newsletter dokładnie według własnych upodobań bez pomocy grafika lub programisty. Co więcej, dzięki przykładowym szablonom nie musisz zaczynać od zera i możesz oszczędzić swój cenny czas.

Przegląd najpopularniejszych funkcji edytora:

  1. Rozbudowane opcje edytora tekstu.

  2. Edytor grafik, który umożliwia łatwą i szybką edycję niestandardowych obrazów bezpośrednio podczas tworzenia szablonu.

  3. Niewidoczny preheader i niestandardowe ustawienia szerokości wiadomości e‑mail.

  4. Połączenie z bankiem zdjęć zawierającym ponad 3 miliony grafik.

  5. Możliwość ustawienia różnych treści dla urządzeń mobilnych i komputerów stacjonarnych.

  6. Łatwa personalizacja treści za pomocą merge tagów bezpośrednio w edytorze.

  7. Łatwe wstawianie produktów z feedu XML.


Tworząc szablon nie musisz się również martwić o jego poprawne wyświetlanie. Kod wiadomości e‑mail jest przygotowany do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych oraz we wszystkich głównych skrzynkach pocztowych, takich jak Gmail, Outlook, Onet czy Wirtualna Polska. Dodatkowo możesz przetestować wyświetlanie newslettera przed jego wysłaniem.


Ecomail drag and drop

3. Aplikacja przyjazna dla użytkownika

Naszą mocną stroną jest przyjemny wygląd i intuicyjne sterowanie całą aplikacją. Stale ulepszamy i dopracowujemy interfejs użytkownika, aby praca w aplikacji była zarówno wygodna, jak i wysoce wydajna dla naszych klientów. Nawet zupełnie początkujący użytkownik może bez problemu wysłać swój pierwszy newsletter za pomocą Ecomail.

Ecomail newsletter

4. Zaawansowane funkcje, które pokochasz

Ecomail jest nie tylko łatwy w użyciu, ale także oferuje wiele zaawansowanych funkcji do wysoce spersonalizowanego i zautomatyzowanego wysyłania wiadomości e‑mail. Nasze inteligentne funkcje szczególnie docenią osoby zajmujące się e‑mail marketingiem w branży e‑commerce.


Automatyzacja

W aplikacji znajdziesz kreator drag&drop do tworzenia kampanii zautomatyzowanych, który sprawia, że stworzenie dowolnego scenariusza takiej kampanii jest dziecinnie proste.

Jeśli nie chcesz zaczynać od zera, możesz skorzystać z naszych gotowych scenariuszy kampanii zautomatyzowanych, które można skonfigurować za pomocą kilku kliknięć. Znajdziesz tu na przykład najpopularniejszą kampanię tzw. porzuconych koszyków, automatyzację powitalną, a nawet zniżkę na pierwszy zakup. Do swojej dyspozycji masz gotowe scenariusze wraz z szablonami poszczególnych wiadomości, które wystarczy tylko dostosować do siebie. 


Spersonalizowana zawartość

Możesz również skorzystać z opcji personalizacji wiadomości e‑mail, aby zwiększyć odsetek dokonanych zakupów. W Ecomail możesz personalizować e‑maile dopasowując je do swoich subskrybentów zgodnie z własnymi potrzebami. Zwracaj się do klientów po imieniu, wysyłaj im wiadomości e‑mail z produktami, które ostatnio kupili lub oglądali, lub pokaż im najbliższy sklep.


Zbieranie kontaktów za pomocą formularzy

Aktywne zbieranie kontaktów jest podstawą udanego e‑mailingu. W Ecomail jesteśmy tego świadomi i dlatego nasi klienci mają możliwość skonfigurowania 3 rodzajów formularzy do zbierania kontaktów we wszystkich planach: statycznego formularza na stronie, formularza pop‑up lub rozwijanego paska. Wystarczy utworzyć formularze za pomocą edytora “drag&drop”, a następnie po prostu wstawić je do swojej witryny. 


Ecomail automatizacja

Automatyzacja w Ecomail

5. Połączenie z Facebookiem

Wystarczy kilka kliknięć, aby w mgnieniu oka połączyć swoje konto reklamowe na Facebooku z bazą danych Ecomail. Dzięki takiemu połączeniu możesz zbierać kontakty bezpośrednio z Facebooka, a następnie natychmiast rozpocząć komunikację z nowo zarejestrowanym użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Ponadto będziesz mógł kierować reklamy na Facebooku do niestandardowych odbiorców utworzonych z Twojej bazy danych e‑mail w Ecomail. A to jeszcze nie wszystko! Skorzystasz również z funkcji Facebook Follow up, która pozwoli Ci wyświetlać reklamę na Facebooku tylko kontaktom, które nie otworzyły wiadomości e‑mail. Taka kampania pomoże Ci zwiększyć zasięgi Twoich wiadomości.

6. Kampanie SMS

Oprócz wysyłania e‑maili i łączenia się z sieciami społecznościowymi, możesz także wysyłać wiadomości SMS w Ecomail za pośrednictwem klasycznych kampanii lub automatyzacji. Reaktywuj kontakty, które nie odpowiadają już na Twoje e‑maile lub wysyłaj klientom VIP wiadomości o specjalnych promocjach.

7. Bezpłatne wsparcie online dla wszystkich

Nasi klienci doceniają online czat w języku polskim, który jest wyjątkowo pomocny zwłaszcza na początku, kiedy dopiero zapoznają się z aplikacją Ecomail. Oprócz tradycyjnego wsparcia oferujemy również bezpłatne wprowadzenie do korzystania z narzędzia. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie, aby poprosić o rozmowę demo.

8. Integracja

Dzięki naszemu API możesz podłączyć Ecomail do niemal każdego systemu. Ponadto stale poszerzamy naszą ofertę wtyczek do łatwej integracji bez pomocy programisty. Popularne połączenia obejmują rozwiązania e‑commerce Shoper, Prestashop oraz IdoSell.

Jeśli nie możesz znaleźć swojego systemu wśród wtyczek, możesz użyć platformy Zapier lub Make do połączenia swojej strony z Ecomailem.

9. Webinary i materiały edukacyjne

Nie wiesz, jak zacząć? Zajrzyj na naszego bloga lub do centrum pomocyprzeczytaj artykuły, które pomogą Ci zorientować się nie tylko w aplikacji Ecomail, ale również w świecie e‑mail marketingu. Wolisz oglądać zamiast czytać?  Sprawdź nasz kanał na YouTubie lub dołącz do nas na jednym z naszych webinarów!

10. Dostępna cena

I wreszcie cena. Jest ona ustalona w taki sposób, że nawet początkująca firma lub mniejszy sklep internetowy może sobie pozwolić na prawdziwie ukierunkowany i zautomatyzowany e‑mailing. Cennik możesz znaleźć bezpośrednio na stronie Ecomail.


Chcesz wypróbować Ecomail bez zobowiązań? Załóż BEZPŁATNE konto na naszej stronie internetowej lub napisz do nas na adres pomoc@ecomail.pl.

Zapraszamy do ocenienia artykułu.

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony. Bądź pierwszy!

Więcej artykułów
blogu Ecomail

Wszystkie artykuły