Studia przypadków

Automatyzacja jako niezbędny element marketingu e‑mail

Kate Irova

18 marca 2024

Czas czytania 7 minut

Zautomatyzowane kampanie powinny stanowić dzisiaj część e‑mailingu każdego marketera z branży e‑commerce. Nawet Grizly, e‑sklep w którym e‑mailing odpowiadał za 15% obrotu w roku 2021, o tym wie. Z tego zaś 32% sprzedaży pochodziła z kampanii zautomatyzowanych. Dowiedz się od nas, jakiej automatyzacji używa jedna z najszybciej rozwijających się firm w Czechach i zainspiruj się!

Automatyzacja jako niezbędny element marketingu e-mail

E-sklep Grizly jest klientem Ecomail od 2019 roku, a jego e-mailingiem zajmuje się Promogen, dla którego opracowaliśmy analizę przypadku.


Znajdziesz w niej konkretne liczby najbardziej udanych kampanii zautomatyzowanych, jakie skonfigurował e-sklep Grizly.

https://a.storyblok.com/f/160837/790x1120/dd22efbb1e/screenshot-2024-04-03-at-15-56-55.png

Czy chciałbyś dodać do swoich mailingów klasycznych takie zautomatyzowane i zwiększyć swój obrót z e-mailingu?

Zacznij już dziś!
W Ecomail konfiguracja kampanii zautomatyzowanych jest szybka i łatwa dzięki gotowym scenariuszom automatyzacji, które są od razu dostępne w aplikacji. Pośród nich znajdziesz kampanie takie, jak kartka urodzinowa, zniżka na pierwszy zakup, czy nawet porzucony koszyk.

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły