Ecomail – Alternatywa Freshmaila, która wyróżnia się na polskim rynku

Kate Irova

7 października 2024

Czas czytania 4 minuty

Zmiany to stały element życia a w Polsce, w dziedzinie email marketingu, są one w ostatnich czasach szczególnie znaczące.

Kiedy Freshmail, jedno z wiodących narzędzi do email marketingu w Polsce, ogłosił fuzję z Mailerlite, wielu marketerów i przedsiębiorców stanęło przed koniecznością poszukiwania nowej, stabilnej platformy do emailingu.

I to właśnie jest idealny moment, aby przedstawić Ecomail – platformę, która jest świetną alternatywą umożliwiającą realizację skutecznych kampanii mailowych oraz wysyłkę SMS. W dodatku po polsku oraz z polskim wsparciem.

Ecomail – Alternatywa Freshmaila, która Wyróżnia się na Polskim Rynku

Freshmail - co, jak, gdzie i kiedy?

W 2024 roku Freshmail ogłosił zakończenie działalności i fuzję z Mailerlite
Zgodnie z tym komunikatem, Mailerlite przejmie polską wiedzę i wsparcie Freshmaila, stając się główną platformą dla dotychczasowych klientów. Użytkownicy Freshmaila mają dostęp do swoich kont do lutego 2025 roku a do tego czasu muszą przenieść swoje dane do Mailerlite, aby zachować wszystkie.
Migracja ta niesie ze sobą pewne wyzwania, w tym komplikacje związane z przenoszeniem danych oraz znaczny wzrost cen abonamentu. Choć ceny dla małych firm (do 10 000 odbiorców) są konkurencyje, klienci Freshmaila z większymi bazami danych muszą liczyć się z podwyżką cen o około 50% w porównaniu do tych, do których byli przyzwyczajeni


Pozytywnym aspektem tej zmiany jest całodobowa polska obsługa klienta, która nie jest rozliczana indywidualnie, jak było temu we Freshmailu.

Cena Freshmail: od 99 zł miesięcznie
Cena MailerLite: od 44 zł miesięcznie

Ecomail - Dlaczego warto wybrać?

Ecomail to narzędzie do email marketingu, które jest numerem 1 w Czechach i działa od 2014 roku. W Polsce zyskuje uznanie dzięki kompletnej lokalizacji, łatwości obsługi i wszystkim potrzebnym kluczowym funkcjom. Poniżej przedstawiamy główne zalety narzędzia, które robią z Ecomaila godną alternatywę Freshmaila.

1. Łatwość Obsługi i Intuicyjny Interfejs

Klienci Ecomaila od lat chwalą sobie przyjazny dla użytkownika interfejs, który jest przejrzysty i łatwy do orientacji nawet dla początkujących, ukrywając w sobie jednak wszystkie potężne funkcje potrzebne też zaawansowanym marketerom. Przykładowo edytor Drag & Drop, który jest jedną z głównych zalet Ecomaila, pozwala szybko tworzyć atrakcyjne i profesjonalne kampanie bez potrzeby kodowania.

2. Automatyzacje / Marketing automation & SMS

Platforma zapewnia jak podstawowe,tak zaawansowane możliwości automatyzacji, które pozwalają na tworzenie jakichkolwiek procesów do automatyzacji mailingu. Automatyzacja emaili w Ecomail umożliwia segmentację odbiorców, personalizację treści oraz wysyłanie wiadomości w oparciu o zachowania użytkowników na stronie internetowej klienta. To nie tylko oszczędza czas, ale także znacząco poprawia efektywność i przynosi zyski. Jako jedno z niewielu narzędzi oferuje również wysyłkę SMS-ów niezależnie od abonamentu, i to w atrakcyjnej cenie 0,1 zł za SMS.

3. Możliwość Integracji z Najpopularniejszymi Narzędziami

W nowoczesnym marketingu możliwości integracji są kluczem. Ecomail bezproblemowo integruje się z popularnymi platformami e-commerce, takimi jak Shoper, PrestaShop, Shopify czy WooCommerce, z Zapierem i Make, systemami CRM czy narzędziami analitycznymi, co umożliwia kompleksowe zarządzanie danymi i optymalizację kampanii na każdym etapie.Wszelkie możliwości integracji można znaleźć tutaj. Gdyby nie znaleźli Państwo programu, którego szukacie, alternatywą jest połączenie systemów po bardzo rozbudowanym API. Wkrótce również dojdzie IdoSell czy Baselinker.

4. Szczegółowe Raporty i Analizy

Dane to podstawa do ewaluacji efektywności marketingu. Ecomail oferuje szczegółowe raporty i analizy, które pozwalają na śledzenie skuteczności kampanii w czasie rzeczywistym. Możliwość monitorowania wskaźników takich jak otwarcia, kliknięcia, konwersje czy zwrot z inwestycji to podstawa, która umożliwia precyzyjną optymalizację strategii marketingowej.

5. Wysoka Dostarczalność i Bezpieczeństwo

Ecomail gwarantuje najwyższą możliwą dostarczalność wiadomości jak w Polsce, tak na całym świecie, dzięki wyśmienitej reputacji oraz współpracy z zaufanymi dostawcami usług mailowych. Ponadto zespół Ecomail stawia na bardzo wysokim szczeblu bezpieczeństwo danych swych klientów oraz ich odbiorców, spełniając wszelkie najnowsze i aktualne normy i regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych, takie jak np. RODO.

6. Wsparcie Techniczne i Edukacja

Przejście na nową platformę może być wyzwaniem, ale Ecomail oferuje doskonałe wsparcie na każdym etapie. Dla użytkowników dostępne są liczne materiały edukacyjne - artykuły, filmiki, indywidualne konsultacje oraz czat online, które pomagają w pełnym wykorzystaniu możliwości narzędzia. Oferuje również darmową rozmowę wideo, na której pomogą Państwu z początkami - przedstawią aplikację, ustawią, co trzeba i odpowiedzą na wszelkie pytania.

Przez 14 dni również każdy klient może korzystać z aplikacji zupełnie za darmo i bez limitów przetestować wszystkie funkcje, by sprawdzić, czy to rozwiązanie jest dla niego odpowiednie.

Cena: od 35 zł miesięcznie

Podsumowanie

Przejście z Freshmaila do Ecomail to krok w dobrym kierunku, jeśli zależy Ci na tym, by mieć do dyspozycji intuicyjne i proste do obsługi narzędzie, w pełni po polsku, z niezawodnym edytorem Drag&Drop, z możliwością wysyłki SMS, i w dobrej cenie. W takim wypadku Ecomail staje się idealną alternatywą dla osób poszukujących niezawodnego, stabilnego narzędzia z 10-letnim doświadczeniem, dostosowanego do polskiego rynku.

W nagrodę, że doczytałeś aż tutaj, napisz do nas na czacie w aplikacji lub pod adres pomoc@ecomail.pl kod TRIAL30 a przedłużymy Twój darmowy okres do 30 dni.

Więcej artykułów z blogu Ecomail

Wszystkie artykuły